I am still catching up from being gone last weekend at the purposeinc ThinkTank 08.  It was a unreal time and I will have a more complete post…. but just to give you a little tease…

By Jeremy Schoemaker

Jeremy "ShoeMoney" Schoemaker is the founder & CEO of ShoeMoney Media Group, and to date has sold 6 companies and done over 10 million in affiliate revenue. In 2013 Jeremy released his #1 International Best selling Autobiography titled "Nothing's Changed But My Change" - The ShoeMoney Story. You can read more about Jeremy on his wikipedia page here.

73 thoughts on “ThinkTank 08 Teaser Video”
    1. Am ignorant of what “face plant” is all about, the teaser has been quite a teaser, indeed.

  1. haha…I just said on your last post why don’t you host your video files by yourself and a couple of hours later BANG. Was it because of me ? πŸ˜€

      1. yup the flashplayer is… setting up the content distribution so 500 people can watch it at the same time isnt πŸ˜‰

  2. The girls sell the brand. Put them on your blog everytime you make a post with an affiliate link, and you’ll double or triple your profits. πŸ™‚

    I would have like to see the faceplant too.

    1. Hmmmm, the girls sure are well branded. I just can’t keep my eyes off the Shoemoney logos……whoop, whoop

    1. Hahahahahahah……that is just beautific. He seems like the happiest man in the universe at that very moment in time. Not bad dental work either….

    1. My guess is…. College girls need money, economy sucks and nobody is hiring – BAM! Think Tank women πŸ™‚

  3. Damn there are a lot of hot ladies in that video.

    What happened after the guy goes off the ramp?

    1. I’m thinking he pulled an E.T. and floated off into the sunset, but that’s just a guess.

  4. Looks like a pretty intense, intellectual setting… no distractions whatsoever. Nope, none. πŸ™‚

  5. what’s the deal with this patel dude? Is he just an overall spaz or something? He seems like a really weird dude.

    1. Neil is actually one of the greatest masters of marketing of all time. He truly is a genius, makes a fortune, consults some of the largest businesses in the world, and is a brand all himself. His mom also makes killer Samosas!

    1. i know right?! jeremy should put just that vid piece on youtube and put a link to his site. membership will go to 1 billion lol

  6. Haha, pretty cool! All the girls are wearing the Shoemoney t-shirt πŸ˜€
    Nice video!

    1. He probably falls off and gets buried head first in the grass. Hahaha! That looks like a Jackass stunt.

  7. Hey Shoe, it’s Sebastian from the Think Tank – that’s one of my scooters, man! Happy to meet you at Think Tank!

  8. I loved the girls! It looks like it was a great event there. Very simple and chilled though, but interesting.

Comments are closed.